• Головна
  • S.T.A.L.K.E.R. 2 стартував напрочуд вдало: Максим Кріппа розповів про темпи продажу гри
09:00, Вчора

S.T.A.L.K.E.R. 2 стартував напрочуд вдало: Максим Кріппа розповів про темпи продажу гри

S.T.A.L.K.E.R. 2 стартував напрочуд вдало: Максим Кріппа розповів про темпи продажу гри, фото-1

Початку продажу S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl очікували мільйони шанувальників франшизи. Отож наприкінці цьогорічної осені проєкт стартував напрочуд вдало та з блискавичною швидкістю завоював чималу аудиторію гравців. Наразі, з уст співвласника GSC Game World Максима Кріппи, вже стало відомо про перші підсумки релізу та темпи продажу гри. Про подальший шлях компанії до релізу продовження S.T.A.L.K.E.R. і про те, як швидко окупилась гра, розповідає видання news2.com.ua, посилаючись на інтерв'ю Кріппи у Forbes Ukraine.

До компанії-розробника S.T.A.L.K.E.R. GSC Game World інвестор Максим Кріппа долучився у 2020 році. Тоді штат компанії був суттєво меншим за теперішній. Він налічував лише 65 фахівців. Бізнесмен зазначає, що на той час роботу над S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl вже було розпочато. Проте команді гостро бракувало фінансування. Водночас підприємець зазначає, що і сам належить до когорти шанувальників франшизи. Отож він вирішив інвестувати в GSC Game World  кошти і допомогти втілити проєкт. 

Як розповідає Максим Кріппа, з 2020 року команда збільшилась в рази. Нині вона сягає 470 осіб. Зокрема, йдеться про 200 віддалених співробітників, які проживають за кордоном. Решта ж фахівців працюють над розробкою в Україні. 

У значній мірі творчою складовою проєкту займались засновники студії Євген і Марія Григоровичі. Вони ж відповідали і за організаційні аспекти проєкту. Отож успішний реліз S.T.A.L.K.E.R. 2  значною мірою відбувся завдяки їхній наполегливій праці. 

Водночас, Максим Кріппа додає, що розробка нової частини франшизи потребувала чималих зусиль від усієї команди. Адже розробникам потрібно було зважати на оригінальну гру та перенести її неповторну атмосферу у новий сучасний проєкт. Тобто команда перебувала у пошуку балансу між збереженням автентичності гри та впровадженням новітніх технологій. 

Підприємець зауважує, що особливо напруженою була робота напередодні виходу гри. У цей час команда не припиняла розробку практично ні на хвилину. Усі зусилля співробітників GSC Game World були спрямовані на дотримання заздалегідь визначеної дати релізу. Передусім фахівці  компанії були зосереджені на досягненні високоякісного вражаючого геймплею.

У підсумку, як зауважує Максим Кріппа,  S.T.A.L.K.E.R. 2 став не лише новим  успішним проєктом GSC Game World, але й культурним надбанням України. Адже він є беззаперечним підтвердженням незламності та високого творчого потенціалу українців. 

Як стало відомо з уст Максима Кріппи, фінансові витрати на втілення S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl досягали декількох десятків мільйонів доларів США. Однак ці інвестиції вдалося повернути із безпрецедентною швидкістю. Заробляти кошти проєкт почав вже через 36 годин. За цей час гру придбали понад мільйон разів. 

Нині висока популярність гри спостерігається і на стрімігових платформах. Зокрема, станом на кінець листопада загальний час переглядів S.T.A.L.K.E.R. 2 на Twitch перевищив 20 мільйонів годин. Такий показник зацікавленості аудиторії є не чим іншим, як іще одним підтвердженням феноменального успіху гри.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...