08:00, 21 лютого 2020 р.
Приморський пенсійний фонд роз'яснює порядок розгляду звернень громадян через ВЕБПОРТАЛ Пенсійного фонду
Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» громадяни України мають право звернутися до органа державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов'язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення. Під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) i скарги
Організація приймання та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України, регламентуються Положенням про організацію приймання та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 30.07.2015 № 13-1 (зі змінами, надалі - Положення № 13-1).
Відповідно до Положення № 13-1 органами Пенсійного фонду здійснюється надання послуг, зокрема, в електронній формі з використанням технологій віддаленого доступу (веб технологій).
Скарги та запити громадян (у тому числі щодо надання консультацій і роз'яснень чинного законодавства, пов'язаних із нарахуванням та виплатою пенсій), заяви та інші звернення щодо регулювання відносин між органами Пенсійного фонду та страхувальниками, у тому числі фізичними особами - підприємцями та особами, якi забезпечують себе роботою самостійно (далі - звернення), подаються через Вебпортал шляхом заповнення відповідного електронного бланка.
У момент одержання звернення Вебпорталом автоматично присвоюється йому реєстраційний номер та спрямовується до органу Пенсійного фонду, зазначеного заявником, про що Вебпортал формує та надсилає заявнику повідомлення із зазначенням дати одержання звернення та присвоєного реєстраційного номера.
Зазначене надсилається автоматично на адресу електронної пошти, вказаноїкористувачем електронної послуги, протягом однієї доби з моменту одержання звернення.
Розгляд звернення здійснюється у порядку, передбаченому чинним законодавством.
У разі необхідності надання заявником довідкової інформації або документів з метою всебічного та об'єктивного розгляду звернення за допомогою Вебпорталу надсилається повідомлення із зазначенням переліку необхідних документів та/або вiдомостей, а також інформація стосовно доцільності (за необхідності) особистого звернення заявника (його уповноваженого представника) до відповідного органу Пенсiйного фонду.
За результатом відпрацювання одержаного звернення щодо порядку призначення (перерахунку) пенсiй, переведення з одного виду пенсії на інший, виплати пенсій та/або допомоги на поховання, заявнику надсилається в електроннiй системi повiдомлення, в якому зазначається про необхiднiсть особистого звернення до відповідного територiального органу Пенсiйного фонду та надання документів (згiдно з видом послуги, яка є предметом звернення) iз зазначенням перелiку таких документів, мiсцезнаходження органу Пенсiйного фонду, до якого треба звернутись, зручних дати i часу для звернення.
Про результати розгляду звернення заявник повідомляється у спосiб, за значений ним у зверненні (у письмовій та/або електроннiй формi).
Якщо відповідь на звернення мiстить iнформацiю з обмеженим доступом, включаючи відомості з реєстру застрахованих осiб Державного реестру, або iншi повiдомленi особою відомості для призначення, перерахунку пенсій, допомоги, іншої виплати (далi - пенсiя), поновлення виплати ранiше призначеної пенсії, переведення з одного виду пенсії на iнший, то така відповідь надсилається поштовим вiдправленням за адресою, зазначеною у пенсiйнiй (облiковiй) справі одержувача як його мiсце проживання (мiсце перебування), а у разi розбiжностей у повiдомлених заявником вiдомостях про особу з даними пенсiйної (облікової) справи або неможливостi iдентифiкувати особу заявника на адресу електронної пошти заявника надсилається відмова у задоволеннi звернення із зазначенням причин такої відмови.
здійснюється шляхом звернення до відповідних розділів Вебпорталу, у яких фіксується інформація про стан їх проходження.
Зазначена послуга реалізується виключно через Вебпортал за реєстраційним номером заяви або за допомогою введення прізвища, імені, по батькові заявника та дати надсилання заяви, скарги, запиту тощо.
При поданні користувачем електронної послуги через Вебпортал попередніх запитів на підготовку довідок, виписок, інших документів, які заявник бажає отримати у паперовій формі при подальшому особистому зверненні до органів Пенсійного фонду, обов’язковим є зазначення органу Пенсійного фонду, у якому заявник бажає отримати необхідний документ, і вид документа, який він бажає отримати.
Вебпортал формує та надсилає заявнику повідомлення, у якому міститься підтвердження одержання запиту відповідний органом Пенсійного фонду, із зазначенням дати його одержання і присвоєного реєстраційного номера.
Зазначене повідомлення має бути відправлено заявнику автоматично на електронну адресу протягом однієї доби з моменту одержання запиту.
Протягом не більше трьох робочих днів заявнику надсилається повідомлення, у якому зазначаються строк підготовки відповідного документа а, місцеперебування органу Пенсійного фонду, до якого треба звернутись, зручні дата і час для звернення.
Підготовка довідок, інших документів та їх видача здійснюється у порядку, передбаченому законодавством.
Також повідомляємо, що для розв'язання питань пенсійного забезпечення або отримання консультації, можливо звернутися на телефон «гарячої» лінії (06137) 7 27 50 Приморського відділу обслуговування громадян (сервісного центру)щоденно з 8.00 до 17.00 без перерви на обід.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
14:47
27 листопада
13:42
27 листопада
12:52
27 листопада
11:28
27 листопада
Спецтема
live comments feed...