Працюють стабільно онлайн-сервіси УЗ ,після переходу на нову платформу

Черг біля кас немає, поїзди курсують за графіком.

Станом на ранок 29 березня онлайн-сервіси Укрзалізниці з продажу квитків функціонують стабільно. У пресслужбі компанії повідомили, що вночі було завершено перехід на нову платформу, збудовано захист та розпочато відновлення додаткового функціоналу.

У мобільному застосунку вже доступне планування подорожей з пересадками. Протягом дня по черзі відновлюватимуться онлайн-табло з розкладами поїздів.

Черг біля вокзальних кас не спостерігається, всі поїзди курсують за розкладом.

Як раніше повідомляла «Судово-юридична газета», 23 березня стали тимчасово недоступні онлайн-сервіси Укрзалізниці. Виявилося, що причиною збою в онлайн-системах стала масштабна кібератака. І вже 28 березня на сайті та в застосунку «Укрзалізниці» знову стався технічний збій.

Інформує sud.ua