У центрах діти можуть навчатись та відпочивати з користю за допомогою найсучасніших інноваційних технологій.
Про це пише "Рубрика" із посиланням на Асоціацію інноваційної та цифрової освіти.
У чому проблема?
Внаслідок війни південь України зазнав значних руйнувань, а мільйони дітей опинилися на межі гуманітарної катастрофи. Багато шкіл були зруйновані або перетворилися на укриття, а постійні обстріли створюють небезпеку для проведення очного навчання. Ситуація у Херсонській області ще більш напружена, адже регіон зазнає бомбардувань щодня – в таких умовах на Херсонщині проживає близько 10 000 учнів, яким потрібно забезпечити належне навчання та доступ до освіти. В решті областей це питання також набуває актуальності через можливі блекаути.
Яке рішення?
46 Цифрових освітніх центрів, які реалізуються ЮНІСЕФ та Асоціацією інноваційної та цифрової освіти(AIDE) за підтримки МОН відчинили свої двері для учнів Херсонської, Миколаївської та Одеської областей
З початку 2024 року у трьох південних областях (Херсонська, Миколаївська та Одеська) успішно працюють 16 Цифрових освітніх центрів, а з нового навчального року запрацювали ще 30.
Освітні простори для дітей
Освітні простори для дітей
В Цифрових освітніх центрах діти можуть навчатись та відпочивати з користю за допомогою найсучасніших інноваційних технологій: Штучного Інтелекту, віртуальної реальності, кейсових уроків, Майнкрафт тощо.
Освітні простори для дітей
"Наша команда за дуже короткий час запустила 46 центрів: від ремонтів, постачання сучасного обладнання до організації процесу надолуження освітніх втрат за моделлю «перегорнутого класу», яка змінює парадигму змісту освіти, коли саме дитина є у центрі процесу навчання та сама опрацьовує інформацію завдяки гейміфікованим технологіям, а вчитель виконує роль надійного помічника, ментора, якого учень чи учениця запитує за власним рішенням. Таким чином, дітям та підліткам не тільки стає цікавий сам процес навчання, яким вони самі управляють, а також у них розвиваються важливі для життя навички тайм-менеджменту, самостійного прийняття рішень тощо", – пояснює Виконавчий директор Асоціації інноваційної та цифрової освіти, координаторка Мережі Українських Освітніх Хабів Марія Богуслав.
Освітні простори для дітей
У листопаді для координаторів нових 30 Цифрових освітніх центрів провели триденний тренінг з питань управління просторами.