У Приморській районній раді під головуванням виконуючої обов'язки голови, заступника голови Приморської райдержадміністрації Ганни Саламатіної за участю начальниці Бердянського управління ГУ ДПС у Запорізькій області Оксани Федорової та заступниці начальника Бердянського управління Олени Пономаренко відбулася семінар-нарада з проблемних питань оподаткування представників аграрного сектору Приморського району. До участі у заході долучилися власники, керівники та бухгалтери сільськогосподарських підприємств і фермерських господарств.
Передувало зустрічі колективне звернення аграріїв району у зв’язку з виникненням певних проблем при зупиненні реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.
На початку семінару очільниця Бердянського управління податкової служби області повідомила, що порядок зупинення реєстрації податкових накладних регулюється Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 року № 1165 та передбачає ефективний механізм боротьби зі зловживаннями, одночасно захищаючи права сумлінних платників.
Цією постановою затверджено критерії ризиковості платника ПДВ, внесено зміни до ознак безумовної реєстрації та показників позитивної податкової історії, урегульовано розв'язання спірних питань щодо відповідності або невідповідності платника податку критеріям ризиковості та інше.
Аби не потрапити до категорії ризикових операцій, платник податку має можливість подати в електронному вигляді інформацію та копії документів щодо спростування відповідності критерію ризиковості до комісії регіонального рівня. Крім того, з питань блокування консультації можна отримати у фахівців Бердянського управління.
Оксана Федорова детально зупинилася на діях платників у разі зупинки реєстрації та звернула увагу на необхідність подання таблиці даних платника податків (ТПП) до контролюючого органу.
Заступниця начальника Бердянського управління Олена Пономаренко проінформувала присутніх, що в області розпочалися заходи "Врожай – 2020", мета яких – забезпечення повноти нарахування та сплати податків юридичними особами, фізичними особами-підприємцями та громадянами, які є власниками та користувачами земельних ділянок та отримують дохід від вирощування сільгосппродукції.
Під час зустрічі обговорювали питання упорядкування земельних відносин, оформлення найманих працівників та правовстановлюючих документів на земельні ділянки сільськогосподарського призначення та їх легальне використання на території району. Також вона наголосила, що фахівці податкової служби здійснюють моніторинг показників діяльності сільгосптоваровиробників, в якому враховується і площа земельних ділянок, і врожайність, і кількість найманих працівників, що дає можливість встановити ризики мінімізації податкових зобов’язань.